Search
TR
Anasayfa Kariyer Açık Pozisyonlar Kurumsal İletişim Kıdemli Uzmanı

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin 4 yıllık lisans eğitimi veren Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Medya-İletişim, Gazetecilik vb. bölümlerinden mezun,
  • Tercihen bankacılık ve sigortacılık sektöründe minimum 5 yıllık tecrübeye sahip,
  • Medya ilişkileri ve kurumsal iletişim alanında en az 5 yıl deneyimli,
  • İngilizce dil bilgisine sahip,
  • Analitik düşünebilen ve sunum becerisine sahip,
  • Konvansiyonel ve dijital medya dinamiklerine hâkim,
  • MS Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen,
  • Güçlü iletişim, temsil ve kriz yönetimi becerilerine sahip,
  • Takım çalışmasına yatkın, aynı zamanda bağımsız iş yürütebilen,
  • Güçlü planlama ve organizasyon becerilerine sahip.

 

Görev Tanımı

  • Kurumun faaliyetleri ve hedefleri doğrultusunda kurumsal iletişim stratejilerine katkı sağlamak,
  • Kurumsal iletişim stratejileri doğrultusunda iletişim eylemlerini planlamak, koordine etmek ve uygulamak,
  • Ajanslarla gerçekleştirilen tüm operasyonel süreçleri ve iletişim süreçlerini yönetmek,
  • Kurumsal itibar, kurumsal imaj ve kurumsal marka gibi değerlerin gelişmesine katkı sağlamak,
  • Kriz iletişimi planlaması yapmak ve kriz iletişimi süreçlerini yönetmek,
  • Diğer departmanlarla yakın iş birliği içinde çalışarak kurumsal iletişim faaliyetlerinin tüm yönlerinde bütünlük sağlamak,
  • Kurumsal kimlik ve tüm iletişim materyallerinin tasarımını, içeriğini ve üretimini planlamak ve süreçlerini yönetmek,
  • Kurumsal etkinliklerin ve organizasyonların planlanması, düzenlenmesi ve etkin bir şekilde yönetilmesini koordine etmek,
  • Şirketin sosyal medya hesaplarının etkili şekilde yönetimini sağlamak.
Hemen Başvuru Yap!