Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin 4 yıllık lisans eğitimi veren Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Medya-İletişim, Gazetecilik vb. bölümlerinden mezun,
- Tercihen bankacılık ve sigortacılık sektöründe minimum 5 yıllık tecrübeye sahip,
- Medya ilişkileri ve kurumsal iletişim alanında en az 5 yıl deneyimli,
- İngilizce dil bilgisine sahip,
- Analitik düşünebilen ve sunum becerisine sahip,
- Konvansiyonel ve dijital medya dinamiklerine hâkim,
- MS Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen,
- Güçlü iletişim, temsil ve kriz yönetimi becerilerine sahip,
- Takım çalışmasına yatkın, aynı zamanda bağımsız iş yürütebilen,
- Güçlü planlama ve organizasyon becerilerine sahip.
Görev Tanımı
- Kurumun faaliyetleri ve hedefleri doğrultusunda kurumsal iletişim stratejilerine katkı sağlamak,
- Kurumsal iletişim stratejileri doğrultusunda iletişim eylemlerini planlamak, koordine etmek ve uygulamak,
- Ajanslarla gerçekleştirilen tüm operasyonel süreçleri ve iletişim süreçlerini yönetmek,
- Kurumsal itibar, kurumsal imaj ve kurumsal marka gibi değerlerin gelişmesine katkı sağlamak,
- Kriz iletişimi planlaması yapmak ve kriz iletişimi süreçlerini yönetmek,
- Diğer departmanlarla yakın iş birliği içinde çalışarak kurumsal iletişim faaliyetlerinin tüm yönlerinde bütünlük sağlamak,
- Kurumsal kimlik ve tüm iletişim materyallerinin tasarımını, içeriğini ve üretimini planlamak ve süreçlerini yönetmek,
- Kurumsal etkinliklerin ve organizasyonların planlanması, düzenlenmesi ve etkin bir şekilde yönetilmesini koordine etmek,
- Şirketin sosyal medya hesaplarının etkili şekilde yönetimini sağlamak.
Hemen Başvuru Yap!