Search
TR
Anasayfa Kariyer Açık Pozisyonlar İş Sürekliliği Kıdemli Uzmanı
İş Sürekliliği Kıdemli Uzmanı
Aranan Nitelikler

Üniversitelerin 4 yıllık lisans eğitimi veren İşletme, Ekonomi, Matematik, İstatistik, Mühendislik vb. bölümlerinden mezun,
Tercihen bankacılık ve sigortacılık sektöründe minimum 5 yıllık tecrübeye sahip,
İyi derecede İngilizce konuşma ve yazma becerisine sahip,
Analitik düşünebilen ve sunum becerisine sahip,
MS Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen,
Planlı çalışma disiplinine sahip,
İş takibinde başarılı, kişisel motivasyonu yüksek,
Analiz ve raporlama yeteneğine sahip,
Yazılı ve sözlü iletişim becerisi gelişmiş.

Görev Tanımı

İş etki analizlerini yıllık olarak güncellemek,
Risk değerlendirme formlarını yıllık olarak güncellemek,
İş sürekliliği planlarını yıllık olarak güncellemek,
Kritik tedarikçileri ve bunlara bağımlılık düzeylerini, dayanıklılık ve süreklilik risklerini belirlemek ve riskleri ölçmek; belirlenen tedarikçi risklerine uygun müdahale planları oluşturarak risk azaltım çalışmalarını yürütmek,
Risk değerlendirme sonuçları doğrultusunda risk aksiyonlarını belirlemek ve gerekirse projelendirmek; projelendirilen aksiyonlara ilişkin süreçleri yürütmek, düzenli takip ve Üst Yönetim raporlamalarını gerçekleştirmek,
İş sürekliliği yönetim sistemi kapsamındaki politika/prosedür/standartları yıllık olarak gözden geçirerek güncellemek,
Yıllık tatbikat planlamalarını yapmak, tatbikat senaryolarını oluşturmak,
Tatbikatın gerçekleştirilmesini sağlamak ve sonuçlarını raporlamak,
Acil Durum ve Kriz Yönetimi planlarını geliştirmek,
İş sürekliliğine ilişkin Şirket genelinde verilmesi gereken yıllık eğitimler konusunda gerekli hazırlıkları yürütmek.

Hemen Başvuru Yap!