Süreç Yönetimi Müdür Yardımcısı

Süreç Yönetimi Müdür Yardımcısı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin 4 yıllık lisans eğitimi veren ilgili bölümlerinden mezun olmak,
  • 2 yılı yönetsel pozisyonlarda olmak üzere en az 8 yıl deneyimli,
  • İleri derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip olmak,
  • İnsan ilişkilerinde güçlü iletişim yeteneğine sahip,
  • Analiz ve raporlama becerileri gelişmiş,
  • Planlama, organizasyon ve zaman yönetimi becerileri gelişmiş,
  • Başka bölüm çalışanlarıyla eşgüdümlü çalışabilme yeteneğine sahip,
  • Microsoft MS Office programlarına hakim

 

Görev Tanımı

  • İş süreçlerini oluşturmak, dokümante etmek ve yönetmek. Bu kapsamda ihtiyaç duyulan pozisyon ve organizasyonel yapılanma önerileri geliştirmek,
  • Şirketimizin stratejileri ve iş modeli doğrultusunda mevcut süreçlerin iyileştirilmesine yönelik fırsatları tespit etmek ve bu konuda öneriler geliştirmek,
  • Organizasyon modellerini oluşturmak, planlamak ve uygulamaya geçirmek,
  • RPA süreçlerinin analiz etmek, otomatikleştirilecek iş akışlarını belirlemek,
  • Bölümler arası iletişim koordinasyonunu sağlamak ve RPA'nın iş birliği içinde kullanılmasını teşvik etmek,
  • Teknoloji ekibiyle ile RPA yol haritasını belirmede iş birliği içinde çalışmak,
  • İş sürekliliği planlarının oluşturulmasını ve güncelliğini sağlamak. İş sürekliliği devamlılığı ve farkındalığı sağlamak amacıyla tatbikatlar ile çalışan bilincini artırmaya yönelik çalışmalar yapmak,
  • Sürekli iyileştirme kültürünün yayılımı ve faaliyetlerin koordinasyonunda bulunmak.

 

Hakkımızda daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Hemen bize ulaşın.