Hasar Uzmanı

Hasar Uzmanı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 

Genel Nitelikler

  • DASK Çağrı Merkezi’ne sigortalılardan, acentelerden ve vatandaşlardan Zorunlu Deprem Sigortası ve poliçeleriyle ilgili gelen çağrılara veya yazılı kanallardan gelen soru ve taleplere, önceden belirlenmiş kalite standartları çerçevesinde yanıt verilmesi, gerektiğinde ilgili kişilere yönlendirmesinin sağlanması,
  • DASK’a hasar kaydı bırakmış sigortalıların, bir bütün olarak, uçta uca tüm hasar işlemlerinin ele alınması ve takibi (hasar ihbar alımı, hasar dosyası inceleme ve hukuksal süreç ile ilgili işlemlerin yapılması),
  • Hasar sürecinde yer alan, eksper atanması ve tazminat süreçleri hakkında sigortalılara bilgi verilmesi,
  • Gerektiği durumlarda, sigortalı ve vatandaş taleplerinin ilgili kişilere yönlendirilmesi ve gerekli aksiyonların alınması,
  • Talep yönetim sistemine sigortalıların, acentelerden, vb kanallar tarafından gelen soru ve taleplerin ilgili kişilere yönlendirmesinin sağlanması,
  • Müşteri hizmetleri süreçlerinin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi, süreçlerinin tam ve doğru uygulanmasının sağlanması ve, eksik noktaları önleyici ve iyileştirici aksiyonların alınması ile ilgili proaktif öneriler sunulması,
  • Poliçeler ve Hasar süreçleriyle ilgili raporların oluşturulması, sonuçların değerlendirilmesi ve yöneticilere raporlanması,
  • Haftalık/Aylık rapor sunumlarının yöneticilerine yapılması.

 

Görev Tanımı

  • Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
  • Tercihen İngilizce bilen,
  • Tercihen çağrı merkezinde daha önce çalışmış veya talep ele alma veya şikayet çözme görevinde bulunmuş,
  • Tercihen Bankacılık ve Sigortacılık mezunu,
  • Analiz raporlama ve sunum konusunda yetkin ve deneyimli,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olan,
  • MS Office programlarına hakim (Özellikle Microsoft Excel),
  • Diksiyonu düzgün, sözlü ve yazılı iletişim becerisi kuvvetli,

 

Bu İlana Başvur

 

 

Hakkımızda daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Hemen bize ulaşın.