Çağrı Merkezi Uzman Yardımcısı

Çağrı Merkezi Uzman Yardımcısı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Görev Tanımı

  • DASK Çağrı Merkezi’ne sigortalılardan, acentelerden ve vatandaşlardan Zorunlu Deprem Sigortası ve poliçeleriyle ilgili gelen çağrılara veya yazılı kanallardan gelen soru ve taleplere, önceden belirlenmiş kalite standartları çerçevesinde yanıt verilmesi, gerektiğinde ilgili kişilere yönlendirmesinin sağlanması,
  • DASK’a hasar kaydı bırakmış sigortalıların, bir bütün olarak, uçta uca tüm hasar işlemlerinin ele alınması ve takibi (hasar ihbar alımı, hasar dosyası inceleme ve hukuksal süreç ile ilgili işlemlerin yapılması),
  • Hasar sürecinde yer alan, eksper atanması ve tazminat süreçleri hakkında sigortalılara bilgi verilmesi,
  • Gerektiği durumlarda, sigortalı ve vatandaş taleplerinin ilgili kişilere yönlendirilmesi ve gerekli aksiyonların alınması,
  • Talep yönetim sistemine sigortalıların, acentelerden, vb kanallar tarafından gelen soru ve taleplerin ilgili kişilere yönlendirmesinin sağlanması.

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
  • Tercihen çağrı merkezinde daha önce çalışmış veya talep ele alma veya şikayet çözme görevinde bulunmuş,
  • Tercihen Bankacılık ve Sigortacılık mezunu,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olan,
  • MS Office programlarına hakim (Özellikle Microsoft Excel),
  • Diksiyonu düzgün, sözlü ve yazılı iletişim becerisi kuvvetli.

Teknik işletmeciliğini yaptığımız Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK)  Ankara Olağanüstü Durum ve İş Sürekliliği Merkezi ofisinde görevlendirilmek üzere ‘Uzman Yardımcısı’ istihdam edilecektir.

Hakkımızda daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var? Hemen bize ulaşın.